سایت های مطرح درباره پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC چه می گویند؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از آنجا که پاور بانک یک وسیله قابل حمل است، وزن آن اهمیت بالایی دارد. اگر در هنگام خرید به دنبال یک پاور بانک سبک با ظرفیت مناسب هستید، پاوربانک گوشی انرجایزر UE10025QC را مدنظر داشته باشید. این پاور بانک با وزن 210 گرم قابلیت حمل و جابه جایی آسانی دارد.  مطالبی که در ادامه این وبلاگ مطالعه می کنید از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع اوری شده است و می تواند شما را در انتخاب و خرید این محصول یاری کند.

دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10025QC» دارای باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌توان به کمک آن باتری بسیاری از گوشی‌های موبایل هوشمند را تا دو بار شارژ کند. این پاوربانک انررجایزر (Energizer) از تکنولوژی شارژ سریع یا همان Qualcomm Quick Charge 3.0 برخوردار است. شما از طریق نشانگر LED می‌توانید بررسی کنید که چقدر شارژ در باتری آن باقی‌مانده است. ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک UE10025QC بسته به دستگاهی که به آن وصل می‌شود متغیر است و شدت‌جریان ورودی و خروجی هم متناسب با همین مقادیر تغییر می‌کند. با اتصال به ورودی 5 و 9 ولت 2 آمپر و ورودی 12 ولت 1.5 آمپر شدت‌جریان ورودی می‌گیرد. و از طرفی با اتصال به خروجی 5 ولت 3 آمپر و خروجی 9 ولت 2 آمپر شدت‌جریان به‌صورت خروجی گرفته می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

در پاوربانک گوشی انرجایزر UE10025QC از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره و کاربری معمولی مناسب است. البته با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک Energizer UE10025QC برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... نیز کاربرد دارد.

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10025QC دارای دو پورت خروجی است که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت برابر با 2 آمپر با ولتاژهای 5 ولت و 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 12 ولت است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. در هنگام استفاده از این پورتِ پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC برای شارژ، توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما هم باید از قابلیت شارژ سریع برخوردار باشد؛ در غیر این صورت به شکل معمولی شارژ می شود. بر روی بدنه این پاور بانک انرجایزر 10000 فست شارژ یک نشانگر LED اختصاصی برای همین منظور تعبیه شده است. به این صورت که اگر شارژدهی به شکل فست شارژ در حال انجام باشد، این نشانگر با رنگ سبز روشن شده و شما را از این موضوع مطلع می کند.

 

پورت دیگر پاوربانک انرجایزر UE10025QC نیز دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر است و به خصوص در هنگام شارژ گوشی سرعت قابل توجهی را ارائه می دهد. پس شما می توانید از این پاور بانک برای شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف استفاده کرده و از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید!

  • مقاومت بالا در برابر نوسانات جریان برق

شما می توانید گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را با خیالی راحت بابت آسیب ندیدن باتری آنها در حین شارژ شدن به پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر متصل کنید. این پاور بانک مقاومت بالایی در برابر اختلالات احتمالی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما دارد و تجربه یک شارژ ایمن و با کیفیت را برایتان رقم می زند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC نیز مؤثر بوده است.

امیدواریم با مطالعه این راهنمای خرید پاوربانک انرجایزر UE10025QC، به راحتی بتوانید مناسب ترین شارژر همراه را برای خود انتخاب کنید. برای دریافت آگاهی بیشتر و قیمت روز این محصول به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی